piatok 4. apríla 2014

Začiatok

Ahojte,

dnes som sa rozhodla z dlhej chvíľky založiť si blog, ešte presne neviem ktorým smerom sa bude uberať, ale pravdepodobne bude celý o mne, konkr. o mojom životnom štýle, ktorý vediem. Tak isto by som chcela zdielať svoje názory, nápady a myšlienky s inými ľuďmi a počuť ich názor. Je to pre mňa nová a  zaujímavá forma sebavyjadrenia sa. Slovo sebavyjadrenie som práve použila prvýkrát, tak dúfam, že existuje:-D Prajem všetkým pekný večer.


Hi,

Today I decided to start a blog. I don't know exactly what my blog will cover, but probably all things will be about me, including my lifestyle that I lead. Also I would like to share my opinions and ideas with you. Your opinions also count. This is a new and interesting form of self-expression for me. (word ,,self-expression,, I have never used yet in slovak language haha, so I hope that exist in our language too). I wish you all good night.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára